دنیزدنیز، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات شیرین

در تدارک تولد عزیزترین موجود زندگیم

1390/4/15 1:07
نویسنده : مامان لیلی
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

این روزا بیشتر به فکر تولدتم داری یک ساله میشی

آخه تو چقدر ماهی مامان هر چقدر فکر میکنم با اینکه شیطونی های خاص خودتو داری ولی خیلی دختر حرف گوش کنی هستی عزیزم مامان فدات بشه

یک سال گذشت یک سال تکرار نشدنی یک سال فراموش نشدنی یک سال که فقط و فقط خدا میدونه که من چقدر بزرگ تر شدم یک سال که تو منو بزرگ کردی به من معرفت یاد دادی تمامی لحظات بزرگ شدنتو به خاطر سپردم و خواهم سپرد

از وقتی که تازه به دنیا اومده بودی و خوابت هنوز تنظیم نبود و شبا بیدار بودی

یاد اونشبی که مامان یه قطره شیر هم نداشت بهت بده و تو بی طاقت بودی و گرسنه و مامان عاجزانه دست به دامن خدا شده بود و تو تنهایی شب با یک فرشته گرسنه از خدا کمک میخواست و هم پای تو گریه می کرد . تا اینکه تو همکاری کردی دخترم و تنها برای یک شب پستونک خوردی و گذاشتی مامان کمی استراحت کنه اما تمام مدت عذاب وجدان گلومو گرفته بود که داری پستونک میخوری .

 شبایی که واکسن میزدی از نگرانی خوابم نمی برد تا نکنه خدای نکرده تب کنی و من خواب باشم و تا صبح کنارت بیدار می موندم بعد صبح که کمی خیالم راحت میشد می خوابیدم و تو که بیدار بودی ساکت می موندی تا مامان استراحت کنه

یاد اولین باری که غلت زدی ٥٤ روزت بود و از اولین مسافرت برگشته بودیم و صبح زود بود یا اون روزی که برای اولین بار چهار دستا پا راه رفتی

برای اولین بار پرتقال خوردی و چقدر دوست داشتی

و خیلی دیگه از اولینها که تمامی این بکسال منو نقش بست

عزیز دلم تو خیلی خوب خیلی

دخترم تمامی تلاشم را خواهیم کرد تا بهترین زندگی رو داشته باشی

این روزا تو فکر یک جشن خوشگل برای تولدتم دوست دارم یه جشن تولد کفش دوزکی برات بگیرم خیلی ایده های مختلفی تو فکرم هست امیدوارم بتونم اجراش کنم حیف که دستام یاریم نمیکنند

ولی قراره یه جشن تولد گروهیی برات بگیرم همراه با دوستای نی نی سایتی که همتون تو مرداد ٨٩ به دنیا اومدید امیدوارم جشن خوبی بشه

قراره تو این روزا دوتا مسافرت بریم یه مسافرت شمال یه مسافرت هم به اردبیل به همراه دوستای بابایی رویاجون و سهر دوست تو و احمدرضا بابای سپهر

خدا کنه که مشکلی برات پیش نیاد و از مسافرتت لذت ببری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
20 دی 90 1:39
عزیزم با افتخار لینکتون کردم دنیز خوشگلمو بوسه بارونش کنید .


از اینکه منو دوست خودتون دونستید بسیار خوشحالم صدتا بوسه برای روی گل درسا جونم