دنیزدنیز، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات شیرین

کارایی میکنی که آدم میخواد درستی بخورتت.

1389/11/21 12:30
نویسنده : مامان لیلی
249 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز با کمک من نشستی چقدر ذوق میکنی که میتونی تو هم مثل ما بشینی.وقتی میشینی و همه تشویقت میکنند احساس پیروزمندانه ای بهت دست میده.

وقتی میزارمت رو پام با باسنت خودت رو هل میدی جلو تا از پام بیای پایین.قربونت برم برای رسیدن به چیزی که میخوای کلی زحمت میکشی و پشتکار داری تا بهش برسی کلی هم نفس نفس میزنی و خسته میشی.

عسل مامان برات بگم که از سیبیل بابات خیلی خوشت میاد و تا میری بغلش اول عینکشو بر میداری و بعد سیبیلشو میکنی.

عکساشو برات میزارم.

هر وقت میخوام عوضت کنم کلی دست و پا میزنی و بهم نگاه میکنی تا توجه منو بخودت جلب کنی اونوقت اگه من بگم "وای چه کارایی میکنه دنیز " دوباره هیجان زده میشیو تند تند دستا پا میزنی.

تازگیا حروف جدیدی رو میگی مثل "م،ب،پ" یا کلمه ای مثل آبو و وقتی خیلی دلت میخواد من بغلت کنم و من کار دارم به زحمت میگی ما.....م..ا

اونوقته که من هر کاری داشته باشم حتی مهم هم باشه بی اختیار ول میکنم و میام بغلت میکنم و میچلونمت.

نمیدونم لثه هات میخاره یا میخوای دندون در بیاری هر چیزی دم دستت میاد با ولع میخوری جوری که انگار داری جوجه کباب به دندون میکشی.

 

قربونت برم الان که دارم اینا رو مینویسم از یه بیماری سخت رها شدی و داری با بابایی بازی میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)